Siedem funkcji reklam Google, z których powinieneś korzystać

Chcesz zbudować kampanię Google Ads i poznać tajniki Google Analytics? Dołącz do nas.
Adam

Siedem funkcji reklam Google, z których powinieneś korzystać

Post autor: Adam »

Ponieważ platforma reklamowa Google stale się rozwija, co roku dodawane są kolejne funkcje, które pomogą Ci zarządzać kontem i zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI). Google wykonuje świetną robotę, aby ten proces był jak najbardziej przyjazny dla użytkownika, ale na Twoim koncie są również bardziej szczegółowe ustawienia, które mogą pomóc w dalszym rozpowszechnianiu reklam. Po skonfigurowaniu konta i wyświetlaniu reklam online te siedem funkcji konta może pomóc w przeprowadzeniu skutecznej kampanii reklamowej.

1. Dostosuj swoje stawki na poziomie mikro.
2. Przetestuj różne strategie ustalania stawek.
3. Popraw wyniki jakości.
4. Zacznij korzystać z nowych formatów tekstu reklamy.
5. Przejrzyj statystyki aukcji.
6. Monitoruj udział w wyświetleniach w wyszukiwarce.
7. Prowadź remarketing.