Linkbuilding

Co warto wiedzieć o zdobywaniu linków?


Długoterminowe pozycjonowanie i zarządzanie serwisem sprzedażowym wymaga dużego skupienia na funkcjonowaniu algorytmów Google, ponieważ to właśnie opanowanie różnych komend powiązanych z optymalizacją strony przekłada się pozytywnie na wyniki w wynikach wyszukiwania. Robots txt no follow to często stosowana komenda na stronach podzielonych na różne działy. Nie trzeba pokazywać robotom wszystkiego, co umożliwi zachowanie pozycji przy elastycznym podejściu do administrowania serwisem.

O co chodzi w robotx txt no follow?

Na stronach internetowych, szczególnie komercyjnych nie zawsze znajdują się wysokiej jakości treści, chociaż coraz więcej biznesów dostrzega naturalnie potrzebę współpracy z solidnymi copywriterami. Jeżeli utrzymujesz na własnej stronie sprzedażowej podstrony średniej lub niskiej jakości i boisz się, że zaburzą pozycję przy pozycjonowaniu wykorzystaj robots txt no follow. Nie musisz tak naprawdę edytować pliku robots samodzielnie. Jeżeli wykorzystujesz potencjał systemu zarządzania treścią WordPress wystarczy zainstalować odpowiednią wtyczkę i zaznaczyć działy witryny wykluczone z monitorowania algorytmu. Wykluczeniu warto poddać wyniki filtrowania występujące z reguły we wszystkich sklepach internetowych, podstrony zawierające zduplikowane treści pochodzące od producentów, powtarzające się praktycznie na wszystkich witrynach prośby o rejestrację i wydzielone koszyki zamówień. Takie rzeczy powinien wiedzieć na stronie bezpośredni użytkownik, a nie robot algorytmu. Monitorowanie wszystkich treści na stronie przez robota tak naprawdę nie ma sensu i wpływa negatywnie na wyniki pozycjonowania.

Dlaczego robots txt no follow to ważny element organizacji strony?

Można powiedzieć, że robots txt no follow to komenda przydatna w jasnym wyznaczaniu priorytetów na stronie. Dzięki takiemu podejściu możesz stworzyć jakościowy schemat przedstawiania strony w wynikach wyszukiwania, bez narażania się na powtarzanie pewnych treści i inne negatywne konsekwencje.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
32 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *